Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@13:33:05 GMT

شروط ازدواج با خواهر رهبر کره شمالی +عکس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۶۰۵/شروط_ازدواج_با_خواهر_رهبر_کره_شمالی_عکس

شروط ازدواج با خواهر رهبر کره شمالی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از اسپوتنیک، "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی به دنبال همسری برای خواهرش است و به همین دلیل شخصا 30 نامزد را از میان داوطلبان برجسته در پیونگ یانگ ارزیابی می کند.

"کیم یو جونگ" خواهر 29 ساله "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی پس از آنکه به عنوان رییس کمیته مرکزی حزب کارگران این کشور منصوب شد، بانوی اول این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون کیم 33 ساله به دنبال همسری برای خواهرش است و به همین دلیل شخصا 30 نامزد را از میان داوطلبان برجسته در پیونگ یانگ ارزیابی می کند.

نظام کره شمالی در سال 2012 کوشید همسری برای این دختر برگزیند؛ اما شخصی مناسب نیافت.
اکنون به دنبال انتخاب این دختر خانم به پست ریاست کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی در هفتمین کنگره این حزب تلاش های تازه ای برای یافتن همسر برای کیم یو جونگ آغاز شده است.

شرایط رهبر کره شمالی برای انتخاب شوهر خواهرش آن است که فارغ التحصیل یا دانشجوی دانشگاه کیم ایل سونگ، دارای قد 175 سانتیمتر، کارت پایان خدمت و خوش تیپ باشد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2823589958307715226 برچسب‌ها : کره شمالی رهبر کره شمالی ازدواج خواهر شروط ازدواج با خواهر رهبر کره شمالی +عکس لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها زانتیا در تصادف با تیر برق نصف شد + عکس اقدام کثیف مرد پس از طلاق زنش تیپ متفاوت دختر ترامپ و همسرش +عکس مرزبانان را با نامردی شهید کردند +عکس ضرغامی: بی خیال ‌تر از این سربازها ندیده‌ام! پایان نخستین مناظره انتخاباتی ردپای قاتل سریالی در جنایت هولناک کرج نامه سردار سلیمانی به وزیر بهداشت تصویری که امید ابراهیمی از شب ازدواجش منتشر کرد داعش با مهمات تولید شده در زمان هیتلر می‌جنگد لیست همه پربازدیدها برگزیده ها شروط ازدواج با خواهر رهبر کره شمالی +عکس مینی خودران با قابلیت تغییر رنگ +عکس سید مصطفی هاشمی طبا در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری زیباترین جاذبه‌های مجموعه جزایر کارائیب برای مسافرت و تعطیلات + عکس ابتکار یک شهروند برای حفاظت از پراید +عکس مسابقه شترها در بیابان دبی+عکس مسائلی که درباره ازدواج موقت نمی‌دانید! بزرگترین رزمایش نظامی کره شمالی+عکس رابطه نامشروع خانم معلم با 4 دانش‌آموز +عکس روزنامه فرانسوی: ایران، ناجی پژو سیتروئن آخرین مطالب همه سایت 09:56 شروط ازدواج با خواهر رهبر کره شمالی +عکس 09:54 هلی‌کوپتری که 300 بار مورد حمله قرار گرفت 09:42 روزهای شلوغ بانک ها/ افتتاح حساب سهام عدالت با ۵۰ هزار تومان 09:38 ویژگی‌های مهم یک کفش استاندارد 09:36 چرا بعضی‌ها همیشه سردشان است؟ 09:36 آغاز انتخاب رشته دکتری ۹۶ از امروز 09:36 دیوید بکهام بازیگر شد+ عکس 09:23 مینی خودران با قابلیت تغییر رنگ +عکس 09:21 آخرین خبر از طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار 09:20 ژوزه تنها دردسر پرسپولیس نیست! فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۶۰۵/شروط_ازدواج_با_خواهر_رهبر_کره_شمالی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: