Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@03:55:20 GMT

ترکیب تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۶۱۰/ترکیب_تیم_های_تراکتورسازی_و_ماشین_سازی_تبریز_اعلام_شد

ترکیب تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز اعلام شد

ترکیب دو تیم آذربایجانی در دیدار دربی مشخص شد.

طرفداری- ترکیب اصلی تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز مشخص شد.

به گزارش طرفداری، تراکتورسازی و ماشین سازی در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ برتر خلیج فارس، از ساعت 18 به مصاف هم می روند. 11 نفر اصلی دو تیم در این بازی به شرح زیر هستند:

ترکیب تراکتورسازی:

محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی فر، رضا شربتی، مسعود شجاعی، علی‌رضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس

ترکییب ماشین سازی:

فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی زادگان، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی، سید احمد مهدی‌زاده، توحید غلامی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم الحسینی، عزیز معبودی و احمدرضا زنده روح

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۶۱۰/ترکیب_تیم_های_تراکتورسازی_و_ماشین_سازی_تبریز_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: