Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:25:27 GMT

علیرضا حبیبی مربی تیم ملی هندبال ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۶۱۱/علیرضا_حبیبی_مربی_تیم_ملی_هندبال_ایران_شد

علیرضا حبیبی مربی تیم ملی هندبال ایران شد

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون هندبال علیرضا حبیبی به عنوان مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حبیبی سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر ایران و از جمله مربیان موفق و با تجربه هندبال کشورمان با حکم علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد تا تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران پس از حدود یکسال تعطیلی صاحب مربی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از حکم صادره برای علیرضا حبیبی آمده است:

«امید است با اتکال به خداوند منان و استفاده از تجربیات ارزشمندی که دارید و همچنین همکاری و همفکری سایر ارکان ورزش، هندبال ایران را به جایگاه واقعی خود برسانید.»

تیم ملی هندبال مردان ایران امسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد و برنامه‌های تدارکاتی این تیم به زودی آغاز می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۶۱۱/علیرضا_حبیبی_مربی_تیم_ملی_هندبال_ایران_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: