Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@15:13:29 GMT

تغییر در زمان برگزاری آزمون مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۸۱۲/تغییر_در_زمان_برگزاری_آزمون_مرحله_مقدماتی_مسابقات_سراسری_قرآن_قوه_قضائیه

تغییر در زمان برگزاری آزمون مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه

مهدی داوودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از تغییر در زمان برگزاری آزمون‌های شفاهی و کتبی مرحله مقدماتی کشوری ششمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه خبر داد و گفت: پیش از این قرار بر این بود تا آزمون کتبی روز دوم آبان‌ماه سال جاری و آزمون شفاهی نیز طی آبان‌ماه برگزار شود که تغییراتی در این زمینه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران با بیان اینکه با تصمیم جدیدی که در این زمینه گرفته شد، این آزمون طی روز هشتم آذرماه برگزار می‌شود، افزود: آزمون کتبی و شفاهی مرحله مقدماتی کشوری در استان تهران نیز در همین روز برگزار خواهد شد.
داوودی‌نسب تصریح کرد: مکان دقیق برگزاری این مرحله از آزمون مسابقات قرآن قوه قضائیه در استان تهران، هنوز مشخص نشده و به محض اینکه تعیین شد، به اطلاع عموم علاقه‌مندان خواهد رسید.
داوودی‌نسب در پایان بیان کرد: مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه نیز طی زمستان سال جاری برگزار و زمان و مکان برپایی این مرحله از مسابقات نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۸۱۲/تغییر_در_زمان_برگزاری_آزمون_مرحله_مقدماتی_مسابقات_سراسری_قرآن_قوه_قضائیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: