Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@10:58:24 GMT

۱۵۰ نفر نیروی انسانی جذب دادگستری استان زنجان می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۸۱۳/۱۵۰_نفر_نیروی_انسانی_جذب_دادگستری_استان_زنجان_می_شود

۱۵۰ نفر نیروی انسانی جذب دادگستری استان زنجان می‌شود

معاون منابع انسانی دادگستری استان زنجان در رابطه با تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این دستگاه گفت: امسال ۱۵۰ نفر نیروی انسانی در بخش اداری دادگستری جذب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، منصور بلباسی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: 44 درصد پست‌های اداری دادگستری استان زنجان با وجود 640 پرسنل اداری،‌‌‌ بلاتصدی است و امسال بیش از 150 نفر نیروی انسانی در بخش اداری جذب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به بلاتصدی بودن 44 درصد پست‌های بخش قضایی گفت: امسال جذب قاضی نیز در دادگستری استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

معاون اداری، مالی، پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان به طرح اکرام ارباب رجوع و صحت عملکرد خدمات ارائه شده به مردم اشاره کرد و افزود: این طرح در قالب سه ماموریت آغاز شده است که شامل ارزشیابی و ارزیابی کارکنان دادگستری، بازرسی رفتار و عملکرد کارکنان و پیگیری و پاسخگویی به شکایات مردم است.

وی عملکرد این طرح را مثبت ارزیابی کرده و گفت: 70درصد ارباب رجوع در سال 94، از عملکرد دادگستری رضایت داشته‌اند.

بلباسی افزود: 50 درصد ارباب رجوع به دستگاه قضایی به علت محکوم شدن، از عملکرد دستگاه قضایی ناراضی‌اند و دلیل نارضایتی 25درصد ارباب رجوع به دلیل کارهای دادرسی است.

وی در مورد افتتاح پروژه‌های عمرانی عنوان کرد: امسال دو پروژه قابل افتتاح داریم که شامل استخر دادگستری در مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت واقع در گلشهر کاظمیه با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون تومان و پروژه دیگر دادگستری شهرستان خرمدره با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

R41375/P41362/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۸۱۳/۱۵۰_نفر_نیروی_انسانی_جذب_دادگستری_استان_زنجان_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: