Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@18:02:08 GMT

پاسخ وزیر بهداشت به ادعاهای دروغین پامپئو

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۹۲۸/پاسخ_وزیر_بهداشت_به_ادعاهای_دروغین_پامپئو

پاسخ وزیر بهداشت به ادعاهای دروغین پامپئو

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگارشبکه العالم در خصوص تاثیر تحریم ها در حوزه سلامت با تاکیدبر اینکه، عنوان تحریم و انجام آن ولو اینکه برای هواپیما، کشتی و یا تجهیزات صنعتی باشد، باعث مشکلاتی برای کشور و جامعه خواهد شد، گفت: اگر این تحریم ها در حوزه سلامت مردم باشد، دیگر باید پاسخ آن را از وجدانهای آگاه و افراد منصفی که در سراسر جهان هستند پرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که تحریم نبودن حوزه دارو، ادعایی بیش نیست و در عمل حوزه دارو نیز در تحریم است،گفت: در حال حاضر دارو آماده حمل است، اما هواپیما و کشتی حاضر نیست حمل کند، بنابراین از ادعا تا عمل فاصله است.

وی با بیان این که بخش مهمی از سلامت، سلامت روحی و روانی است نه جسمی، تصریح کرد: وقتی هر روز ملتی را از طریق رسانه و امکاناتی که دارند، تهدید کرده و روح و روان آنها را آزار می دهند، غیرمنصفانه و غیرانسانی ترین کاری است که می کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه، عدم دسترسی به امکانات مطلوب، بار بیماری ها را افزایش خواهد داد، تصریح کرد: وقتی قطعات هواپیما و یا خرید و فروش آن را برای یک ملتی آن هم در این شرایط به اسم حقوق بشر ممنوع می کنند، واقعا با انسانیت سنخیت ندارد.

وزیر بهداشت افزود: همه اینها زنجیره ای است که اگر حلقه های آن با هم حضور داشته باشند سلامت روحی ، روانی و جسمی یک ملت تامین خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص تحریم ها، نیازی به توضیح ما نیست و آنهایی که در دنیا آگاه، بیدار و منصف هستند که اکثر ملت ها را تشکیل می دهند، با ما هستند و این به منزله شکایت نیست بلکه شناخت قدرت های بین المللی است که دستگاه های تبلیغی آنها سعی در فریب افکار عمومی و در اختیار گرفتن باورهای مردم را دارند و زمان همه چیز را حل خواهد کرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۹۲۸/پاسخ_وزیر_بهداشت_به_ادعاهای_دروغین_پامپئو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: