Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:04:49 GMT

فعالیت ۱۲۵ آزمایشگاه در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۹۳۸/فعالیت_۱۲۵_آزمایشگاه_در_چهارمحال_و_بختیاری

فعالیت ۱۲۵ آزمایشگاه در چهارمحال و بختیاری

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از فعالیت ۱۲۵ آزمایشگاه دولتی و خصوصی در سطح استان خبر داد.   علیرضا اصغرزاده افزود: در این آزمایشگا‌ه‌ها، کلیه آزمایشات عمومی و تخصصی و همچنین اقدامات آسیب شناسی و پاتولوژی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: به طور متوسط در هر کدام از این آزمایشگاه‌ها، ۱۰ نفر مشغول به خدمات رسانی هستند.   به گفته اصغرزاده؛ در آیینی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی، از ۹ فعال آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز با اهدای شاخه گل تجلیل به عمل آمد.   ۳۰ فروردین سالروز تولد حکیم ابوالقاسم جرجانی به عنوان «روز علوم آزمایشگاهی» نامگذاری شده است.   انتهای پیام/خ گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی در شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۹۳۸/فعالیت_۱۲۵_آزمایشگاه_در_چهارمحال_و_بختیاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: