Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@14:28:26 GMT

گیلان| مراسم گرامیداشت روز آزمایشگاه در رشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۹۳۹/گیلان_مراسم_گرامیداشت_روز_آزمایشگاه_در_رشت_برگزار_شد

گیلان| مراسم گرامیداشت روز آزمایشگاه در رشت برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز آزمایشگاه به‌مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم جرجانی با حضور کادر آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در رشت برگزار شد. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، کادر آزمایشگاهی جامعه درمانی در دانشگاه علوم پزشکی همواره با ارتقای دانش و مهارت خود در راستای تسهیل روند تشخیص بیماری‌ها و کمک به همنوعان خود گام بر می‌دارند و در انجام بهینه وظایف از هیچ تلاشی رویگردان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سپیدپوشان سلامت با تلاش برای ارائه بهترین پاسخ نیازهای آزمایشگاهی نظام سلامت همواره با تکیه بر علم، تعهد و تخصص خود نقش پررنگ و اثرگذاری را در سلامت جامعه ایفاء می‌کنند.

30 فروردین ماه سالروز بزرگداشت حکیم سید اسماعیل جرجانی به‌عنوان روز آزمایشگاه در کشور معرفی شده است و این مناسبت بهانه‌ای شده تا همه ساله در این ایام از زحمات و تلاش‌های مردان و زنان سپید‌پوش آزمایشگاهی تقدیر شود.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز آزمایشگاه همه ساله به‌دلیل برگزاری کنگره بین‌المللی ارتقای کیفیت در برج میلاد تهران با تاخیر در استان‌ها برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت روز آزمایشگاه به‌مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم سید اسماعیل جرجانی امروز با حضور کادر آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و درمانی الزهرا(س) رشت برگزار شد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در این مراسم با گرامیداشت ولادت حکیم سید اسماعیل جرحانی و روز آزمایشگاه اظهار داشت: حکیم جرجانی برای نخستین بار دایرةالمعارف پزشکی را به زبان فارسی در قالب 9 کتاب نوشته و انواع بیماری‌ها در کتب این حکیم طبقه‌بندی شده است.

افشین دلیری با اشاره به اینکه آزمایشگاهیان خدمات علمی ازرنده‌ای را به پزشکان و بیماران عرضه می‌کنند خاطرنشان کرد: آزمایشگاهیان یک تکیه‌گاه برای تشخیص پزشکان هستند و کاری بسیار حساس دارند چون در روند بهبود بیماران نقش ارزنده‌‌ای را ایفاء می‌کنند.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از تعدادی از کادر آزمایشگاهی دانشگاه علوم‌ پزشکی استان گیلان تقدیر شد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۹۳۹/گیلان_مراسم_گرامیداشت_روز_آزمایشگاه_در_رشت_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: