Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@05:47:42 GMT

قاتل پسر جوان‌ ۲۳‌ ساله در شهرستان بروجن دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۲۸۰/قاتل_پسر_جوان_۲۳_ساله_در_شهرستان_بروجن_دستگیر_شد

قاتل پسر جوان‌ ۲۳‌ ساله در شهرستان بروجن دستگیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت: پسر جوان 23 ساله اهل روستای کردشامی بخش گندمان بر اثر اختلاف در ریزش آب باران از ناودان منزل مجاور با اسلحه شکاری به قتل رسید.

وی افزود: ماموران پلیس پس از کسب خبر از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در روستای کردشامی بلافاصله به محل حادثه اعزام و قاتل را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن با بیان اینکه قاتل و مقتول نسبت فامیلی با یکدیگر دارند، بیان‌ کرد: اسلحه قاتل ضبط و پس از تشکیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی گردید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ب

 دستگیری قاتل پسر جوان‌ ۲۳‌ ساله در شهرستان بروجن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۲۸۰/قاتل_پسر_جوان_۲۳_ساله_در_شهرستان_بروجن_دستگیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: