Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@21:56:45 GMT

دستگیری دو نفر به علت آواز خواندن در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۵۴۴/دستگیری_دو_نفر_به_علت_آواز_خواندن_در_همدان

رویداد۲۴- پلیس همدان اعلام کرد دو هنجارشکن پیاده رو بوعلی که اقدام به خوانندگی غیرمجاز کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

همزمان با انتشار تصاویر خوانندگی غیرمجاز چند نفر در پیاده رو بوعلی همدان، پلیس این استان از دستگیری افراد هنجار شکن خبر داد.

در اطلاعیه پلیس همدان آمده است:

در پی انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی با موضوع خوانندگی غیر مجاز در سطح شهر همدان که طی آن دو نفر در حال انجام رفتارهای نامتعارف هستند،موضوع سریعا در دستور کار پلیس استان قرارگرفته وبا اقدامات اطلاعاتی عوامل اصلی این موضوع که دو نفر مسافر با هویت معلوم بودند و در یکی از مسافرخانه های شهر همدان اسکان یافته بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص پرونده قضایی تشکیل ودر دادسرای عمومی وانقلاب همدان تحت رسیدگی است.

مضافا اینکه قبل از تعطیلات نوروز تعداد 3 گروه دو نفره از این گونه مطربان که همگی از سایر استان های کشور بودند توسط عوامل پلیس استان شناسایی ودستگیر شدندکه یک مورد آن توسط مقام قضایی روانه زندان شده ودو مورد دیگر نیز با اخذ تعهد آزاد شدند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۵۴۴/دستگیری_دو_نفر_به_علت_آواز_خواندن_در_همدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: