Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@09:40:04 GMT

چه ورزشی بیشتر برای سلامت قلب مفید است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۵۵۳/چه_ورزشی_بیشتر_برای_سلامت_قلب_مفید_است

چه ورزشی بیشتر برای سلامت قلب مفید است؟

به گزارش جهان نيوز، محققان دانشگاه ایوا بررسی کردند که چه ورزش هایی بیشتر به کاهش احتمال بیماری های قلبی کمک می‌کنند. این بررسی ها نشان داد که وزنه زدن به مدت کمتر از یک ساعت می تواند ٤٠ تا ٧٠ درصد احتمال سکته قلبی را کاهش دهد. افرادی که بیش از یک ساعت وزنه زده بودند چنین نتیجه ای را دریافت نکردند.
  در این تحقیقات ١٢٥٠٠ نفر که متوسط سنی آنها ٤٧ سال بود مورد بررسی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر این تحقیقات می گرید: افراد ممکن است فکر کنند که باید مدت طولانی وزنه بزنند اما تنها انجام دو ست پرس سینه به مدت ٥ دقیقه می تواند مفید باشد.

به طور کلی محققان دریافتند که انجام ورزش های استقامتی می تواند تا ٢٩ درصد احتمال بیماری های سندروم متابولیک را کاهش دهد.

پرورش عضلات با ورزش های استقامتی و قدرتی باعث می شود که سوخت و ساز بدن نیز به دلیل داشتن عضلات بیشتر بالاتر باشد و احتمال چاقی کاهش یابد.

منبع: ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۵۵۳/چه_ورزشی_بیشتر_برای_سلامت_قلب_مفید_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: