Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@23:26:53 GMT

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان نشان طلایی کنز را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۶۳۷/عضو_هیئت_علمی_دانشگاه_اصفهان_نشان_طلایی_کنز_را_دریافت_کرد

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان نشان طلایی کنز را دریافت کرد

بهنام مستاجران، عضو هیات علمی دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه اصفهان موفق به دریافت نشان طلای کنز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، بهنام مستاجران عضو هیات علمی دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه اصفهان موفق به دریافت نشان طلای کنز شد.
در آیین اختتامیه نخستین دوره رقابت علمی کنز که در سالن مولانای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، دکتر بهنام مستاجران عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان با ارایه راه حل علمی در زمینه ماژول جمع کننده انرژی حرارتی موفق به کسب عنوان نشان کنز ۲۰۱۸ در حوزه انرژی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه مصطفی (ص) نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام است که هر دو سال یک بار به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود.
این جایزه به احترام نام پیامبر اسلام (ص) و بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از اندیشمندان و دانش پژوهان جوان جهان اسلام، مسابقه کنز را برگزار می‌کند.
این مسابقه برای پژوهشگران زیر ۴۵ سال مسلمان، در پنج حوزه سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، آب و محیط زیست، انرژی و اقتصاد برگزار می‌شود.   بهنام مستاجران عضو هیات علمی دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه اصفهان، دارای دکتری مهندسی شیمی از دانشگاه شربروک کانادا در سال ۱۳۸۶ و دارای سه دوره فوق دکتری از سه دانشگاه کانادایی: پلی تکنیک مونترال، شربروک و واترلو است.
همچنین ۱۲ مقاله ISI دو مقاله علمی ترویجی و دو مقاله ISC ثبت دو پتنت U.S و سه پتنت داخلی با تاییدیه سازمان پژوهش هاو ارایه بیش از ۲۳ کنفرانس بین المللی و ملی، در کارنامه علمی دکتر مستاجران است.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۶۳۷/عضو_هیئت_علمی_دانشگاه_اصفهان_نشان_طلایی_کنز_را_دریافت_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: