Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:01:33 GMT

بخش چشم بیمارستان امام خمینی دهدشت راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۶۴۵/بخش_چشم_بیمارستان_امام_خمینی_دهدشت_راه_اندازی_می_شود

بخش چشم بیمارستان امام خمینی دهدشت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  کوروش داوری در حاشیه آیین نصب و راه اندازی دستگاه چشم پزشکی " فیکو" در بیمارستان امام خمینی شهر دهدشت اظهار داشت: چندین سال است که مردم کهگیلویه برای انجام عمل چشم در شهرستان‌های همجوار سرگردان و با مشکلات زیادی مواجه هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: در دو سال اخیر به کمک نماینده کهگیلویه بزرگ و رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌های لازم برای خرید دستگاه چشم پزشکی در شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از تلاش های زیاد دستگاه چشم پزشکی " فیکو" با هزینه 400 میلیون تومان به همراه برخی دستگاه‌های جانبی خریداری شد، گفت: امروز توسط کارشناسان نصب و راه انداز می‌شود.

داوری به راه‌اندازی بخش چشم در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود: تعداد چشم پزشکان شهرستان به سه نفر افزایش می‌یابد که یک نفر بومی و دو نفر غیر بومی هستند.

وی گفت: با راه اندازی بخش چشم بیمارستان امام خمینی دهدشت نزدیک به 350 هزار نفر در چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده زیرپوشش خدمات چشم پزشکی قرار می‌گیرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تا کنون فقط معاینه‌های سرپایی چشم پزشکی را در کلینیک‌ها انجام می‌دادیم، افزود: از هفته آینده پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه فیکو، انواع عمل چشم از عمل‌های ریز تا پیشرفته در بیمارستان امام خمینی دهدشت انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت: کل هزینه خرید این دستگاه توسط وزارت بهداشت و درمان پرداخت شده است.

طاها خادمی با بیان اینکه این دستگاه از نوع پیشرفته و به روز در نوع خود است ، افزود: با توجه به اینکه شکاف‌های ایجاد شده توسط این دستگاه این بسیار ریز هستند چشم نیاز به بخیه ندارد.

انتهای پیام/غ

ارائه خدمات چشم پزشکی در دهدشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۶۴۵/بخش_چشم_بیمارستان_امام_خمینی_دهدشت_راه_اندازی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: