Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@16:23:05 GMT

قائم‌مقام مؤسسه بیت‌الاحزان در شهرستان فسا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۶۴۶/قائم_مقام_مؤسسه_بیت_الاحزان_در_شهرستان_فسا_منصوب_شد

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: نشستی با حضور حجت‌الاسلام شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان و سایر مدیران شعب بیت‌الاحزان شهرستان فسا تشکیل شد که طی آن قائم مقام این شعبه مؤسسه در شهرستان فسا مشخص و معین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه قدمعلی، مسئول بیت‌الاحزان شهرستان فسا بود که از زحمات آن تجلیل به عمل آمد، ادامه داد: سپس صالح محبی از حافظان کل مؤسسه که مسئول مدرسه ‌شبانه‌رزوی حفظ قرآن حضرت امیرالمؤمنین(ع) بود، به سمت قائم مقامی بیت الاحزان در شهرستان فسا منصوب شد که بر این اساس نظارت کلی به 14 شعبه و یک مدرسه شبانه‌روزی و یک حوزه علمیه قرآن که در شهرستان فسا است بر عهده وی نهاده شد.
یادآور می‌شود، فعالیت مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در شهرستان فسا از سال 1382 با راه‌اندازی در روستای دستجه آغاز شد که تا کنون با 14 شعبه موفق به تربیت صدها حافظ کل و مقطعی شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۶۴۶/قائم_مقام_مؤسسه_بیت_الاحزان_در_شهرستان_فسا_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: