Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:42:06 GMT

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس برگزار شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۹۷۵/مراسم_تودیع_و_معارفه_فرمانده_سپاه_ناحیه_امام_رضا_ع_شهرستان_فردیس_برگزار_شد_عکس

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس برگزار شد + عکس

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس ظهر امروز(دوشنبه) با حضور سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز در فرهنگسرای ولایت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازفردیسان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس ظهر امروز(دوشنبه) با حضور سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز ،فرماندار و امام جمعه شهرستان فردیس و سایر مسئولین شهری در فرهنگسرای ولایت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از زحمات و تلاش های پاسدار محمد زارعی تقدیر و تشکر شد و سرهنگ علی لشگری فرمانده اسبق سپاه ساوجبلاغ به عنوان فرمانده ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس معارفه شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۹۷۵/مراسم_تودیع_و_معارفه_فرمانده_سپاه_ناحیه_امام_رضا_ع_شهرستان_فردیس_برگزار_شد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: