Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@07:39:47 GMT

مرد نهاوندی پس از ساعت ها گروگانگیری خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۹۷۶/مرد_نهاوندی_پس_از_ساعت_ها_گروگانگیری_خودکشی_کرد

حوادث رکنا: مرد 35 ساله بعد از اینکه با خانواده خود به اختلاف خورد دست به گروگانگیری اعضای خانواده خود زد و در آخر خودکشی کرد.

سرهنگـ احمد ساکی اظهار داشت: ۴۸ ساعت گذشته به مرکز فوریت های پلیس اطلاع داده می شود که شخصی حدود ۳۵ ساله در یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند، به صورت مسلحانه در حال درگیری با اهل خانواده از جمله پدرش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ساکی بیان داشت: به محض اطلاع پلیس، سریعا اکیپی از ماموران به محل اعزام می شوند که فرد مهاجم پس از حضور ماموران پلیس و در حالی که سلاح جنگی با دو تیغه خشاب همراه داشته به داخل منزل شخصی خود که در کنار منزل پدرش قرار داشته، مخفی و پس از مسدود کردن کلیه درب ها، اقدام به تیراندازی مقطعی کرده است.

وی ادامه داد، علیرغم تذکرات و خویشتن داری ماموران، وی حاضر به کنار گذاشتن اسلحه خود نشده است.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد، در نهایت اکیپی از اورژانس اجتماعی شهرستان به همراه دادستان و فرمانده انتظامی نهاوند در محل حاضر و با وجود اینکه چندین مرحله توسط روانشناسان و دادستان مورد نصیحت و ارشاد قرار گرفت اما متاسفانه بازهم حاضر به تحویل سلاح خود نشد.

سرهنگ احمد ساکی بیان داشت: لذا پس از گذشت ۴۸ ساعت فرصت داده شده به وی، صبح امروز یک شنبه ۲۷ آبان با سلاح اقدام به خود زنی از ناحیه سر نمود که در نهایت جان باخت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 9 ساله در فروشگاه + عکس قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! کاهش عجیب زمان مسابقه برنده باش ! / گلزار عجله داشت! آیا ده ونکی ها اشرار هستند ؟! / فیلم تکان دهنده 4 مهریه رایج در ایران برای عروس خانم ها چیست؟ آخرین خبر از آزار شوم یک بچه در مهد کودک ولنجک و سرنوشت دختری که زانویش با دریل سوراخ شد

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۹۷۶/مرد_نهاوندی_پس_از_ساعت_ها_گروگانگیری_خودکشی_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: