Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:15:04 GMT

جوان نهاوندی به علت شکست عشقی خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۹۷۷/جوان_نهاوندی_به_علت_شکست_عشقی_خودکشی_کرد

جوان نهاوندی به علت شکست عشقی خودکشی کرد

همدان- ایرنا- بخشدار گیان نهاوند گفت: یک جوان 21 ساله ساکن این شهر به خاطر شکست عشقی اقدام به خوردن سم کشاورزی کرده و جان باخت.

هاشم جهانگیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جوان از مدتی پیش عاشق دختری شده بود بنابراین از خانواده خود می خواهد به خواستاگاری این دختر بروند.
وی اضافه کرد: خانواده وی با این تصمیم پسرشان مخالفت کرده و اقدامی انجام نمی دهند تا اینکه جوان دیگری با خواستگاری از این دختر، از او جواب مثبت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار گیان بیان کرد: جوان ناکام از کم توجهی به خواسته او و مواجه شدن با یک شکست عشقی به والدین اعتراض کرد اما با برخورد خشن و فیزیکی پدر مواجه شد.
جهانگیری ادامه داد: این جوان پس از برخورد فیزیکی پدر اقدام به نوشیدن یک شیشه سم کشاورزی کرد که به این دلیل در بیمارستان بستری شد اما در نهایت جان باخت.
7526/2090

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۹۷۷/جوان_نهاوندی_به_علت_شکست_عشقی_خودکشی_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: