Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@14:01:09 GMT

کوچه باغ های روستای توریستی قلات+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۱۶۵/کوچه_باغ_های_روستای_توریستی_قلات_تصاویر

کوچه باغ های روستای توریستی قلات+ تصاویر

در 36 کیلومتری شمال غرب شیراز روستایی قرار گرفته که یکی از جاذبه های گردشگری شیراز است با پس زمینه ای که طبیعت هنرمندانه آن را نقاشی کشیده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در 36 کیلومتری شمال غرب شیراز روستایی قرار گرفته که یکی از جاذبه های گردشگری شیراز است با پس زمینه ای که طبیعت هنرمندانه آن را نقاشی کشیده است، روستایی که آنقدر زیباست که گویی تکه ای از بهشت است و از آسمان به زمین افتاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه هایش پلکانی ساخته شده اند و خودشان را بر تن دامنه کوه دراک و از بین رودخانه و دره های عمیق به بالا کشیده اند تا جایی که در بین درختان از دید پنهان شوند. وارد روستا که می شوی حس میکنی که انسان تنوع طلب و مدرن امروزی سعی در تغییر دادن چهره آن دارد، اما به قلب قلات که برسی، یعنی جایی که تنها صدای رودخانه است و لهجه شیرین اهالی دامدار و کشاورز، نفسی عمیق می کشی و خیالت از امن ماندن اصالت آن راحت میشد، حداقل برای چند سالی! خانه ها را اینجا از سنگ، خشت، چوب، گچ و گل ساخته اند، خانه هایی که برخی یک طبقه هستند و برخی دو طبقه، تعدادی از آن ها نیز، سنگ و سیمان بر خود چسبانده اند و لباس شهری بر تن کرده اند. روستای قلات را می توان یکی از زیبا ترین مقاصد گردشگری شهر شیراز دانست.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۱۶۵/کوچه_باغ_های_روستای_توریستی_قلات_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: