Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-03-19@05:50:36 GMT

کودک عجیب الخلقه با 8 دست و پا به دنیا آمد! / تصاویر + 18

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۲۵۲/کودک_عجیب_الخلقه_با_۸_دست_و_پا_به_دنیا_آمد_تصاویر_۱۸

کودک عجیب الخلقه با 8 دست و پا به دنیا آمد! / تصاویر + 18

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، یک نوزاد هفت ماهه عراقی که با هشت دست و پا به دنیا آمد، در هند تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

به دلیل فقدان امکانات لازم، پزشکان عراقی از انجام این عمل جراحی خودداری کرده بودند.

 

این کودک که "کَرَم سرمد" نام دارد، با نوعی بیماری دست و پنجه نرم می‌کرده است که موجب رشد 4 دست و پای اضافی در بدن وی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این کودک، با 2 دست و 2 پای اضافی به دنیا آمده بود. با این‌حال، یکی از دست‌ها و پاها از دیگری بسیار کوچکتر بوده و یکی از آن‌ها به یک دست و پای دیگر تبدیل شده بود.

 

علاوه بر این، یک دست و یک پای او از شکمش بیرون آمده بود.

 

پدر او که خود پزشک است، می‌گوید درباره جراحی‌های مشابه و موفق در هند شنیده بوده است. به همین دلیل، به همراه همسرش به هند سفر کرده است.

 

 

کرم پس از انجام جراحی‌های پیچیده، اکنون به عراق بازگشته است. با این‌حال، والدین او به طور مرتب با پزشکان هندی در تماس هستند.

 

اکنون کَرم مانند هر کودک عادی، 2 پا دارد. اما پای چپ وی به طور کامل رشد نکرده است و پزشکان مجبور شده اند از ماهیچه پاهای اضافی او برای ترمیم آن استفاده کنند. همچنین، کمر او نیز که خمیده بوده، تحت جراحی خاصی قرار گرفته است.

 

گفته می‌شود وضع سلامتی این نوزاد پایدار است.

باشگاه

110

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۲۵۲/کودک_عجیب_الخلقه_با_۸_دست_و_پا_به_دنیا_آمد_تصاویر_۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: