Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@06:37:24 GMT

پست‌بانک‌ايران در پرداخت تسهيلات اشتغال‌زائي عملکرد خوبي دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۶۷۰/پست_بانک_ایران_در_پرداخت_تسهیلات_اشتغال_زائی_عملکرد_خوبی_دارد

پست‌بانک‌ايران در پرداخت تسهيلات اشتغال‌زائي عملکرد خوبي دارد

خبرگزاري آريا - غلامرضا گنجي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان زابل گفت: عملکرد پست بانک ايران در زمينه پرداخت تسهيلات اشتغال‌زائي ازمحل منابع صندوق توسعه ملي در منطقه بسيار خوب است. بطوريکه در بين بانک‌هاي عامل صندوق توسعه ملي، اين بانک درسطح استان، رتبه اول پرداخت و رضايتمندي مشتريان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، گنجي در نشست هم‌انديشي مديران شرکت‌هاي زيرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: با وجود مشکلات اقليمي فراوان درمنطقه، گسترش خدمات پست بانک مي‌تواند در ارتقاء کيفيت زندگي مردم تأثير قابل توجهي داشته باشد.
همچنين علي فروزان‌خواه مديرشعب پست بانک استان در اين جلسه به تشريح عملکرد اين بانک پرداخت و گفت: به منظور کمک به اشتغال و رونق اقتصاد استان تعداد 19 دستگاه خودپرداز در روستاها نصب و راه‌اندازي شده و 314 فقره تسهيلات به ارزش بيش از 314 ميليارد ريال از محل صندوق توسعه ملي پرداخت گرديده است.
گفتني است: در اين جلسه مديران استاني شرکت‌هاي وابسته به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، فرمانداران شهرستان‌هاي هامون و نيمروز و بخشداران و اعضاي شوراي شهر شهرستان زابل نيز حضور داشتند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۶۷۰/پست_بانک_ایران_در_پرداخت_تسهیلات_اشتغال_زائی_عملکرد_خوبی_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: