Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:49:33 GMT

آزمون ورودی حوزه علمیه در دو حوزه امتحانی استان بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۲۳۹/آزمون_ورودی_حوزه_علمیه_در_دو_حوزه_امتحانی_استان_بوشهر_برگزار_شد

آزمون ورودی حوزه علمیه در دو حوزه امتحانی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر - مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه همزمان با سراسر کشور در دو حوزه امتحانی بوشهر و کنگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه علمیه بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه از صبح امروز راس ساعت ۹ در مصلی جمعه بوشهر و مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان با شرکت داوطلبان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: داوطلبان این آزمون در سه مقطع متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشگاهی در جلسه آزمون حضور داشتند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون ورودی حوزه های علمیه گفت: داوطلبان ورود به حوزه علمیه پس از شرکت در آزمون ورودی در تاریخ ۱۹ خرداد ماه سال جاری می توانند با مراجعه به سایت نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

وی تعداد طلاب حال حاضر استان را ۶۵۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۲۰ استاد تمام وقت و پاره و وقت به همراه استادیار عهده دار تدریس این طلاب در مدارس هشت گانه استان هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۲۳۹/آزمون_ورودی_حوزه_علمیه_در_دو_حوزه_امتحانی_استان_بوشهر_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: