Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@13:19:01 GMT

ناوگروه چین در منطقه یکم نداجا پهلو می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۲۴۲/ناوگروه_چین_در_منطقه_یکم_نداجا_پهلو_می_گیرد

ناوگروه چین در منطقه یکم نداجا پهلو می‌گیرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ناوگروه کشور چین متشکل از دو فروند ناو رزمی و یک فروند ناو پشتیبانی به همراه یک بالگرد، فردا در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو می گیرد.

این ناوگروه جهت انجام فعالیت های آموزشی، در چند روز گذشته در بندر کراچی پاکستان نیز پهلو گرفته بود.

گفتنی است پیش از این برای اولین بار در روابط نیروهای دریایی دو کشور، در اسفند ۱۳۹۱ نیز ناوگروه ۲۴ نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران به بندر ژانگ ژیانگ چین اعزام و با استقبال مقامات نیروی دریایی کشور چین روبرو شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در تاریخ ۲۹ شهریور ۹۳ ناوگروه هفدهم نیروی دریایی ارتش چین در منطقه یکم امامت نداجا پهلو گرفته بود.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2880381870744743398 برچسب‌ها : ناوگروه کشور چین منطقه یکم امامت ناوگروه چین در منطقه یکم نداجا پهلو می‌گیرد لینک کوتاه : اخبار مرتبط ایران دو ناو جنگی به سواحل عمان فرستاد دوشنبه 22 خرداد 1396 11:10

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها سرداری که زنده زنده سینه اش را شکافتند (+16) پدرسالار ایران به دیدن خان مظفر رفت + عکس فردا ادارات دولتی دو ساعت با تاخیر شروع به کار می کنند مداح معروف بر سر سفره خدا سرقت شمشیر نادرشاه در روسیه +عکس حجامت برای چه کسانی ممنوع است؟ دستگیری نصب کننده پرچم داعش در پل فسا دستپخت خاور خانم یک روستا را آباد کرد عروس نفرت انگیز انگلیسی ها چه کسی است؟! +عکس اعتراف وحشتناک یک ستاره: هر ورزشکار زنی که می شناسم حداقل یک بار سقط جنین کرده است لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها جزییات هلاکت ۴نفر از اشرار مسلح در هرمزگان‌ (عکس + ویدیو) خودروهایی که با 25 میلیون‌تومان می‌توانید بخرید! +جدول سرداری که زنده زنده سینه اش را شکافتند (+16) شبی که قرآن با تمام قدر و منزلتش بر رسول خدا نازل شد حادثه تلخی که هنوز تلخی‌اش باقیست + فیلم تک‌خوانی که رئیس بیمارستان شد+ویدئو کیف هایی مناسب برای خانم های کارمند+تصاویر کشف شگفت انگیز: حیات بیگانگان در کهکشان ها اثبات می شود تغییر سایز شگفت انگیز یک حشره چندش آور +عکس سربازان روسی نامرئی می شوند آخرین مطالب همه سایت 13:07 محدودیت ترافیکی جاده‌ها / کاهش ۲ درصدی تردد برون شهری 13:07 ناوگروه چین در منطقه یکم نداجا پهلو می‌گیرد 13:07 حمله تند روزنامه بارسلونایی به کریس رونالدو +عکس 13:06 جزئیات بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای موسسات غیرمجاز 13:00 عبور جنگنده روسی از نزدیکی بمب افکن آمریکایی 12:51 تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تا آخر مرداد تمدید شد 12:47 عطر عاشقی با موضوع از مظلومیت علی (ع ) تا تنهایی امام زمان (عج) 12:47 نکاتی که باید در مورد شیشه خودرو بدانید 12:47 کی‌روش و اعضای تیم ملی فوتبال به دیدار روحانی رفتند 12:40 احیای شب بیست و یکم از مسجد جمکران فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۲۴۲/ناوگروه_چین_در_منطقه_یکم_نداجا_پهلو_می_گیرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: