Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:49:54 GMT

ورود پیکر مطهر ۶۰ شهید دفاع مقدس از مرز خسروی به کشور+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۳۱۶/ورود_پیکر_مطهر_۶۰_شهید_دفاع_مقدس_از_مرز_خسروی_به_کشور_عکس_و_فیلم

ورود پیکر مطهر ۶۰ شهید دفاع مقدس از مرز خسروی به کشور+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

پیکرهای مطهر ۶۰ شهید تازه‌تفحص‌شده متعلق به هشت سال دفاع مقدس ساعاتی پیش پس از سال‌ها دوری از مرز خسروی وارد کشور شدند. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پیکرهای مطهر 60 شهید تازه‌تفحص‌شده متعلق به هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز، چهارشنبه؛ 20 تیرماه 97 پس از سال‌ها دوری از مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه وارد کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم ورود پیکرهای مطهر این شهدا با حضور سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد. پیکر این شهدای والامقام به‌منظور انجام عملیات‌های تخصصی شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل خواهند شد‌.

این شهدای گرانقدر مربوط به عملیات‌های مسلم‌بن عقیل(ع)، کربلای6 و تک دشمن در فروردین سال 65 است که از منطقه مندلی واقع در استان دیاله عراق توسط گروه‌های عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین کشف شده‌اند.

اجساد 80 عراقی کشف‌شده نیز در این مراسم تحویل مقامات عراقی شد. مرزنشینان غیور شهرهای خسروی، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و روستاهای اطراف نیز همچون گذشته، ضمن حضور پرشور در مراسم استقبال، با این شهدای عزیز تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/*

 

R1013186/P1356/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای گمنام شهدای دفاع مقدس معراج شهدا سردار باقرزاده کمیته جستجوی مفقودین

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۳۱۶/ورود_پیکر_مطهر_۶۰_شهید_دفاع_مقدس_از_مرز_خسروی_به_کشور_عکس_و_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: