Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:35:44 GMT

کلنگ زنی آسایشگاه سربازان وظیفه زندان مرکزی کرمان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۳۳۵/کلنگ_زنی_آسایشگاه_سربازان_وظیفه_زندان_مرکزی_کرمان

کلنگ زنی آسایشگاه سربازان وظیفه زندان مرکزی کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام روابط عمومی اداره کل زندان های استان کرمان ٬ با حضور مدیر کل زندان های استان کرمان ساختمان قدیمی آسایشگاه سربازان وظیفه زندان مرکزی تخریب و طرح احداث ساختمان جدید کلید خورد.
رمضان امیری مدیر کل زندان های استان کرمان سربازان وظیفه را فرزندان ایران اسلامی خطاب کرد و گفت :با توجه به موقعیت حساس مجموعه زندان ها و حضور سربازان در عرصه امنیت زندان می طلبد که بهترین مکان برای آنها در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از تصمیمات ابتدایی مبنی بر تخریب ساختمان قدیمی و فرسوده افزود :فرایند ساخت و ساز باید در کمترین زمان و با رعایت کلیه موارد امنیتی و ایجاد فضای شاد و مفرح صورت پذیرد.سلیمانی مدیر زندان مرکزی گفت :با توجه به تمهیدات صورت گرفته مقرر شده حداکثر ظرف مدت 6 ماه بهربرداری از این مجموعه آغاز شود .وی با توجه به مدیریت زمان و رعایت کلیه موارد امنیتی در ساخت وساز افزود :عوامل پیگیری کننده در بحث ساخت و ساز همه توان خود را بکار گرفته تا با تعامل سازنده بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد افتتاح و بهر برداری از مجموعه آسایشگاه سربازان وظیفه زندان باشیم.انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۳۳۵/کلنگ_زنی_آسایشگاه_سربازان_وظیفه_زندان_مرکزی_کرمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: