Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:50:37 GMT

تجلیل از ورزشکاران وظیفه زندان جیرفت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۳۳۶/تجلیل_از_ورزشکاران_وظیفه_زندان_جیرفت

تجلیل از ورزشکاران وظیفه زندان جیرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز پنجشنبه ۵ بهمن مراسم استقبال از ورزشکاران وظیفه زندان جیرفت با حضور رئیس و کارکنان اداره زندان این شهرستان برگزار شد.

غلامرضا روشان رئیس اداره زندان جیرفت در این مراسم گفت:پرسنل وظیفه زندان جیرفت در مسابقات ورزشی پرسنل وظیفه زندان‌های استان کرمان که به میزبانی سیرجان با حضور ۱۳ تیم برگزار شد، مقام قهرمانی والیبال و نائب قهرمانی تیراندازی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ورزش از ضروریات زندگی می‌باشد که باعث افزایش روحیه نشاط و افزایش کارائی در بین کارکنان و پرسنل وظیفه می‌شود.

روشان تصریح کرد: تلاش‌های صورت گرفته و اهمیت قائل شدن به امر ورزش در مدت گذشته باعث کسب رتبه‌های خوب بین زندان‌های استان چه در بخش ورزشی کارکنان، پرسنل وظیفه و مددجویان شده است.

همچنین حجت الاسلام پایدار، معاون فرهنگی زندان جیرفت افتخار آفرینی سربازان وظیفه را تبریک گفت و به بیان جایگاه ورزش در دین مبین اسلام پرداخت.

در پایان با اهدای لوح از پرسنل وظیفه تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

افتخار آفرینی سربازان وظیفه جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۳۳۶/تجلیل_از_ورزشکاران_وظیفه_زندان_جیرفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: