Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-20@02:45:11 GMT

زیبایی ابرو با اصلاح ، هاشور ، میکروپیگمنتیشن و بند ابرو

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۴۱۰/زیبایی_ابرو_با_اصلاح_هاشور_میکروپیگمنتیشن_و_بند_ابرو

زیبایی ابرو با اصلاح ، هاشور ، میکروپیگمنتیشن و بند ابرو

زیبا ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. منظور فقط تغییر سبک ظاهر نیست، بلکه حالت چهره شماست. ابروانی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایش کرده  که قاب چهره است و قاب عکس که زیباساز یک نقاشی زیبا میتواند باشد. اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابروی خوب اصلاح شده میتواند صورت را فوق العاده جذاب کند و اگر ابروها به درستی تمیز نشوند به راحتی جذابیت و زیبایی از دست میرود.

ابروی خوش ترکیب چشم ها را درشت تر و گونه ها را برجسته تر نشان میدهد و به فرد وقار و جلوه ای خاص میبخشد

به یاد داشته باشید :
طبیعی بودن همیشه بهتر است. هرگز ابروهایتان را بیش از حد برندارید. وقتی شکل اولیه را به ابرویتان دادید، نگه داشتن این شکل آسان است.
اگر تا کنون ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد. و همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم میکند.

بند ابرو Threading for

 

بند انداختن روشی باستانی برای موزدایی است که در شرق ریشه دارد. این روش اخیراً در کشور های غربی هم محبوب شده.

این روش در کشور های عربی بسیار رایج است و در چین، ایران و هند نیز شناخته شده است. در میان ایرانیان بند انداختن کل صورت رایج تر است.

هاشور ابرو ، میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو یک تکنیک است که توسط دستگاههای تاتو قدیمی نیز قابل اجرا است ولی با دستگاههای جدید میکروپیگمنتیشن به صورت زیباتر و طبیعی تر انجام می شود و در اکثر موارد زمانی که میکروپیگمنتیشن به اصطلاح جا می افتد تشخیص مرز بین پیگمنت ها و ابروی خود شخص به سختی صورت می گیرد.

میکروپیگمنتیشن از خانواده تاتو است ولی با تاتوهای سنتی تفاوت هایی دارد از جمله اینکه میکروپیگمنتیشن توسط دستگاهها و رنگ های استاندارد انجام می شود در نتیجه ایمنی و بهداشت این کار بالا است و این دستگاهها دارای کاتریج های یکبار مصرف است و تفاوت دیگر در ته رنگ هایی است که تاتو قدیمی ایجاد می کند و رنگ های مورد استفاده در پیگمنتیش حداقل تغییر رنگ را دارند و چون عمق کاشت میکروپیگمنتیشن از تاتو های سنتی کمتر است عوض کردن مدل، رنگ و شکل بر روی آن راحت تر است.

عوارض هاشور ابرو

امروزه بسیاری از بانوان ابروهای خود را هاشور می کنند. خیلی از آنان فقط برای اینکه مد جدید است و می خواهند به روز باشند، دست به این کار می زنند. به آرایشگاه می روند و با هاشور ابرو بر می گردند، تازه بعد از آن متوجه عوارض ناراحت کننده اش می شوند. عوارضی که ممکن است تا مدتها دامن آنها را بگیرد. در چنین مواقعی باید پرسید این مشکلات را به چه قیمتی به وجود آورده اید.
هاشور همان تاتو است که بر روی بخش هایی از ابرو انجام می شود. برای افرادی که ابرو های کم پشت دارند، و یا جای زخم و شکستگی بین ابرو هایشان است، مناسب می باشد. مطمنئا تعداد افراد نیازمند به هاشور و تتو بسیار کمتر از میزان مراجعه کنندگان به آرایشگاه ها برای این کار است.
بعضی ها می گویند که مواد تاتو ضد حساسیت هستند، شاید این حرف درست باشد اما باید بدانید که واکنش بدن هر کسی به مواد خارجی متفاوت است.
موقع تتو قرمزی آنی بر روی پوست، به خاطر کاربرد سوزن و رنگ به وجود می آید. گاهی اوقات این حساسیت باقی می ماند، و تولید حساسیت و اگزما می کند، که ممکن است تا سالها نتوان آن را به طور کامل درمان کرد. بعضی از حساسیتهای ناشی از تتو هم، بعد از چند سال تازه خودشان را نشان می دهند.

آوردن گوشت اضافه بعد از تتو کردن نیز یکی از موارد شایع است که اکثرا به همراه قرمزی و خارش می باشد. این عارضه هم مانند مورد قبلی می تواند چند سال بعد از تتو به وجود بیاید.

وقتی یک ماده خارجی وارد پوست می شود، بدن می خواهد از خود دفاع کند و گلبولهای سفید را به سراغ آن می فرستد، در موقع هاشور هم همین اتفاق میافتد. وقتی رنگ تتو وارد پوست می شود، بدن که از قبل فکر شما را نخوانده است، با گلبولهای بیگانه خوار به سراغ آنها می رود، و نوعی ضایعه پوستی به نام گرانولوما، در اطراف ناحیه تزریق به وجود می آید، در این عارضه گلبولهای سفید سعی می کنند، رنگ را ببلعند و از پوست محافظت کنند.

از آن گذشته، عفونت پوستی بعد از تتو بسیار رایج است. علائم آن سرخی، تورم و چرک است. برای جلوگیری از آن حتما مراقب استریل بودن لوازم کار باشید. به خصوص اگر در آرایشگاه ها و مکان های عمومی قصد انجام این کار را دارید، از آنها بخواهید که از سوزن یکبار مصرف استفاده کنند. اگر می توانید سوزن را خودتان تهیه کنید. حتما به این موضوع توجه کنید. بیماری های واگیردار خطرناک، ایدز و هپاتیت B , C ، کزاز و سل، از طریق سوزن های آلوده منتقل می شوند. برای همین حتما مکان ها و آرایشگاه های مطمئن را انتخاب کنبد.

لازم به یادآوری است که تتو برای کسانی که سابقه نقص ایمنی بدن دارند، بسیار خطرناک است. اگر سابقه نقص ایمنی بدن دارید، هاشور و تتو نکنید.

پاک کردن بعضی از تتوها با لیرز امکان پذیر است مخصوصا اگر به رنگ های تیره باشد. برای پاک کردن ابرو با لیزر، حتما به مراکز مجاز و پزشک متخصص مراجعه کنید. آرایشگرها برای این کار مهارت لازم را ندارند و اگر دوباره از رنگ استفاده کنند، تنها کاری که می کنند، این است که روی رنگ تیره قبلی، رنگ روشن می زنند.

اگر ابرو ها را عمقی تتو کرده باشید. پاک کردن آنها بسیار مشکل است. رنگ تتو هایی که به رنگ قرمز، قهوه ای، زرد، باشد و به لایه درونی پوست تزریق شده اند، قابل پاک شدن نیست، اما اگر فقط حاوی تتو کربنی باشد، با استفاده از لیزر می توان رنگ را پاک کرد. در صورتی که رنگ به لایه سطحی پوست تزریق شده باشد، خود به خود به تدریج کم رنگ می شود و از بین می رود.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۱۰/زیبایی_ابرو_با_اصلاح_هاشور_میکروپیگمنتیشن_و_بند_ابرو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: