Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@13:29:15 GMT

«حسین امینیان طوسی» سفیر ایران در نیکوزیا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۴۱۸/حسین_امینیان_طوسی_سفیر_ایران_در_نیکوزیا_شد

صراط:

«حسین امینیان طوسی» رئیس اداره آسیای غربی وزارت امور خارجه کشورمان به عنوان سفیر جدید ایران در قبرس فعالیتش را آغاز کرد.

به گزارش فارس امینیان طوسی به جای «رضا زبیب» عهده‌دار این سمت شده است. زبیب از اردیبهشت 1393 سکان سفارت ایران در نیکوزیا را بر عهده داشت و با پایان ماموریتش در نیکوزیا اخیرا به تهران بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینیان طوسی پیش از این عهده‌دار سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در تفلیس (گرجستان) و داکا (بنگلادش) نیز بوده است.

کارشناس اداره اقتصادی آسیا و اقیانوسیه، وابسته سیاسی سفارت ایران در توکیو، معاون اداره آسیای شرقی، معاون سفارت ایران در پکن، رئیس اداره جنوب و شرق آسیا و رئیس اداره جنوب و شرق آسیا از دیگر سمت‌های امینیان طوسی در دوران فعالیتش در وزارت خارجه است.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه جبلپور هندوستان است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۱۸/حسین_امینیان_طوسی_سفیر_ایران_در_نیکوزیا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: