Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@19:33:01 GMT

آدمربایی در راه مدرسه دخترانه در دماوند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۴۴۲/آدمربایی_در_راه_مدرسه_دخترانه_در_دماوند

میزان نوشت: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از وقوع یک مورد آدم ربایی نافرجام با حضور به موقع پلیس در دماوند خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد مزاحمت و اقدام به آدم ربایی حوالی ساعت ۷ صبح در مقابل یک مدرسه دخترانه واقع در شهر "دماوند" بلافاصله عوامل انتظامی خود را به محل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران به محض ورود در صحنه مشاهده کردند تعدادی مرد جوان با راننده یک سرویس مدرسه درگیر شده و قصد ربودن دختر ۱۴ ساله‌ای را داشتند که با مداخله به موقع پلیس ۴ نفر دستگیر و به کلانتری بخش رودهن انتقال داده شدند.

سردار ناظری تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد این افراد به منظور انتقام جویی در پی اختلافات گذشته قصد این آدم ربایی را داشتند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه تصریح کرد: پرونده اولیه تشکیل و به همراه متهمان به مراجع قضائی ارسال شد.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۴۲/آدمربایی_در_راه_مدرسه_دخترانه_در_دماوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: