Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@04:51:31 GMT

ضیایی هم مثل تاج ماندنی می‌شود؟ (ویدیو)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۴۵۴/ضیایی_هم_مثل_تاج_ماندنی_می_شود_ویدیو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ادارات و ارگان‌های دولتی پای خود را به فدراسیون‌های ورزشی هم باز کرده است و بحث کنار رفتن مهدی تاج و احمد ضیایی از فدارسیون‌های فوتبال و والیبال هم در چند وقت اخیر داغ بوده است.

پس از ماندگار شدن مهدی تاج بر اساس ماده 60، حالا محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش و جوانان کشورمان از احتمال ماندن احمد ضیایی به دلیل مشابه خبر می‌دهد:

حجم ویدئو: 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
45M | زمان ویدئو: 00:01:05 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۵۴/ضیایی_هم_مثل_تاج_ماندنی_می_شود_ویدیو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: