Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@18:19:15 GMT

نامه مخالفان «نانسی پلوسی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۴۶۴/نامه_مخالفان_نانسی_پلوسی_منتشر_شد

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، گروهی از نمایندگان دموکرات امروز-دوشنبه- در مخالفت با ریاست «نانسی پلوسی» در مجلس نمایندگان آمریکا، نامه‌ای منشتر کردند.

این نمایندگان با رهبری «کاتلین رایس» نماینده نیویورک، در این نامه تاکید کردند که رای دهندگان آمریکایی به امید دیدن تغییر و تحول، در انتخابات میان‌دوره‌ای مشارکت داشته و باعث شدند اکثریت مجلس نمایندگان در اختیار دموکرات‌ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این نامه اضافه کردند که نمایندگان دموکرات باید به این خواسته مردم احترام گذاشته و فرد جدیدی را برای ریاست اکثریت مجلس نمایندگان انتخاب کنند.

پلوسی ۷۸ ساله بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را برعهده داشت.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۶۴/نامه_مخالفان_نانسی_پلوسی_منتشر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: