Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:20:49 GMT

پهباد توقیف شده در عنبرآباد متعلق به اداره آب و فاضلاب است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۱۵۷/پهباد_توقیف_شده_در_عنبرآباد_متعلق_به_اداره_آب_و_فاضلاب_است

پهباد توقیف شده در عنبرآباد متعلق به اداره آب و فاضلاب است

جیرفت – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به توقیف یک پهباد در روز گذشته خبر داد و گفت: پهباد توقیف شده در یکی از روستاهای این شهرستان متعلق به اداره آب و فاضلاب روستایی است.

سرهنگ محمود بیدشکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته(جمعه) یک پهباد بدون مجوز در سطح شهرستان به پرواز درآمد که بلافاصله پس از رویت ماموران انتظامی عنبرآباد این پهباد را زمین گیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از بررسی ها مشخص شد این پهباد متعلق به اداره آب و فاضلاب روستایی عنبرآباد می باشد که بدون مجوز اقدام به پرواز کرده است.
وی بیان کرد: فعالیت پهباد ها باید با مجوز شورای تامین انجام شود.
سرهنگ بیدشکی همچنین به انتشار اخبار ناصحیح در فضاهای مجازی اشاره کرد و گفت: این پهباد بوسیله نیروی انتظامی زمین گیر شد و هیچ مورد امنیتی هم نداشته است.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۱۵۷/پهباد_توقیف_شده_در_عنبرآباد_متعلق_به_اداره_آب_و_فاضلاب_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: