Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@06:54:34 GMT

کفش پاشنه بلند مجلسی دخترانه جلو باز و بند دار

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۰۳۹/کفش_پاشنه_بلند_مجلسی_دخترانه_جلو_باز_و_بند_دار

کفش پاشنه بلند مجلسی دخترانه جلو باز و بند دار

کفش‌های پاشنه بلند و مجلسی دخترانه باید با مدل کفش‌های زنانه فرق داشته باشند پس بهتر است دختر خانم‌ها سراغ کفش‌های مشکی و ساده نروند، کفش مجلسی‌های دخترانه معمولا رنگ‌های شاد و طرح‌های فانتزی دارند که با پاپیون تزیین شده اند.



اگر با کفش‌های پاشنه بلند راحت نیستید و نمیتوانید راه بروید باید کفش‌های پاشنه بلند جلوباز و بند دار را انتخاب کنید، آن‌ها راحت‌ترین و زیباترین مدل کفش‌های مجلسی هستند که برای دخترخانم‌ها هم مناسب اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کفش مجلسی‌های دخترانه پاشنه‌های ۵ سانتی تا ۱۰ سانتی دارند که انتخاب رنگ آن‌ها بستگی به رنگ لباس تان دارد. همیشه اول لباس مجلسی تان را بخرید تا بتوانید متناسب با رنگ آن کفش مجلسی تان را انتخاب کنید.



مدل کفش‌های دخترانه‌ای که در این مطلب مشاهده میکنید مدل‌های سال ۲۰۱۸ هستند و طرح‌های جلوباز و بند دار دارند که پوشیدن و راه رفتن با آن‌ها راحت‌تر است. این مدل کفش‌ها برای مراسم و مجالس مختلف مانند تولد، عقد، حنابندان و عروسی مناسب اند.

اگر این مدل کفش‌های جلوباز را برای مجالس انتخاب کردید با لاک زدن به ناخن هایتان زیبایی پاهایتان را دوبرابر کنید. تیپ مجلسی دخترانه تان با این مدل کفش‌های زیبا تکمیل میشود.           منبع: نمناک

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۰۳۹/کفش_پاشنه_بلند_مجلسی_دخترانه_جلو_باز_و_بند_دار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: