Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@08:51:33 GMT

مدل کفش های دخترانه مجلسی با طراحی منحصر به فرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۰۴۱/مدل_کفش_های_دخترانه_مجلسی_با_طراحی_منحصر_به_فرد

مدل کفش های دخترانه مجلسی با طراحی منحصر به فرد

در این بخش با انواع مدل کفش مجلسی دخترانه با جدیدترین طرح و رنگ‌های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل‌ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
مدل کفش دخترانه مجلسی در انواع طرح و رنگ‌های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید برای داشتن ظاهر و اندامی زیبا و متناسب در مجالس و مهمانی‌ها از کفش‌های مجلسی استفاده کنید بهتر است مدل کفش‌هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با فرم اندام و سایر ویژگی‌های ظاهری شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                      منبع:آرگا

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۰۴۱/مدل_کفش_های_دخترانه_مجلسی_با_طراحی_منحصر_به_فرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: