Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-29@12:26:43 GMT

فیلمنامه حضرت خدیجه (س) تا پایان سال آماده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۰۸۵/فیلمنامه_حضرت_خدیجه_س_تا_پایان_سال_آماده_می_شود

فیلمنامه حضرت خدیجه (س) تا پایان سال آماده می‌شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمد خزاعی تهیه کننده سینما در خصوص روند ساخت پروژه حضرت خدیجه (س) گفت: این پروژه همچنان در مرحله نگارش است و میرباقری روی آن کار می‌کند. سیناپس اولیه ارائه شده که به دلیل مریضی ایشان روند نگارش طولانی شد اما  احتمالا فیلمنامه تا پایان سال آماده می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از پایان نگارش فیلمنامه درباره انتخاب کارگردان و شرایط تولید تصمیم می گیریم چراکه پروژه بزرگی است و بنا داریم در فیلم از ازدواج تا وفات ایشان را بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خزاعی گفت: در این پروسه طولانی تاریخی  به  ولادت حضرت خدیجه (س) وشب معراج  می پردازیم .مضامین مهمی در راس کار قرار دارد که بعد از آماده شدن فیلمنامه برای آن برنامه ریزی می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۰۸۵/فیلمنامه_حضرت_خدیجه_س_تا_پایان_سال_آماده_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: