Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@20:40:18 GMT

کاهش ۱۵۰ هزارتومانی قیمت سکه در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۱۷۳/کاهش_۱۵۰_هزارتومانی_قیمت_سکه_در_بازار_امروز

به گزارش وانانیوز، 

محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران درباره آخرین وضعیت قیمت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: قیمت سکه نسبت به روز گذشته کاهش ۱۵۰ هزار تومانی داشته است.

وی با بیان اینکه قیمت طلا در بازار‌های جهانی ۴ دلار افزایش داشته است، افزود: امروز هر انس طلا در بازار‌های جهانی ۱۲۲۵ دلار معامله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، عرضه و تقاضایی در بازار وجود ندارد.

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۴ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون تومان معامله رسید.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۶۵ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۸۵ هزار و ۴۰۰ تومان است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۷۳/کاهش_۱۵۰_هزارتومانی_قیمت_سکه_در_بازار_امروز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: