Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:14:23 GMT

کسب رتبه اول اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهردر اجرای طرح شمیم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۹۴۹/کسب_رتبه_اول_اداره_کل_ثبت_اسناد_و_املاک_استان_بوشهردر_اجرای_طرح_شمیم

کسب رتبه اول اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهردر اجرای طرح شمیم

بوشهر- ایرنا- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: این استان در اجرای طرح شمیم ( شبکه ملی یکپارچه ملک) رتبه اول کشور را کسب کرد.

اصغر پیرهادی روز پنجشنبه در حاشیه نشست راهبردی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در گفت وگو با ایرنا افزود: اجرای طرح شمیم نقشه برداری کاداستر بادقت پنج سانتیمتری با ارتباط با ایستگاه های ثابت و برداشت آنی که با ارتباط مخابراتی و سیم کارت های متصل شده بر روی دستگاه های متحرک (روور) و در راستای پیاده سازی قانون حدنگار و یکپارچه سازی نقشه های کلی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در ادامه این طرح تمام ارگان ها، اداره ها و نقشه برداران نظام مهندسی نیز با استفاده از امکانات شمیم و با ایجاد ارتباط و مجوزهای قانونی اقدام به برداشت آنی قطعات خواهد شد.
پیرهادی اضافه کرد: با اجرای طرح شمیم تثبیت موقعیت املاک در کاداستر دقیق تر و صحیح تر انجام و باعث جلوگیری از تداخل و تعارض املاک می شود و در عمل نیز استقرار پلاکهای ثبتی در موقعیت جهانی صحیح تر انجام می شود.
وی یادآورشد: از دیگر مزیت‌های راه اندازی سامانه شمیم جلوگیری از هرج و مرج‌های مالکیتی پس از حوادث غیرمترقبه است و چنانچه از این پس با وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، حدود املاک از بین برود شبکه شمیم از بسیاری از نابهنجاری ها در این حوزه جلوگیری می کند.
وی یادآور شد: استان بوشهر توانست با استفاده از چهار دستگاه روور نسبت به سایراستانها در اجرای این طرح پیشگام باشد و باتوجه به افزایش این دستگاهها به هشت دستگاه تلاش می شود خدمات بیشتر و سریعتری به مردم ارائه شود.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۹۴۹/کسب_رتبه_اول_اداره_کل_ثبت_اسناد_و_املاک_استان_بوشهردر_اجرای_طرح_شمیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: