Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:15:42 GMT

از صحبت در مورد پیکه خسته شده ایم

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۰۶۱/از_صحبت_در_مورد_پیکه_خسته_شده_ایم

از صحبت در مورد پیکه خسته شده ایم

تیاگو آلکانتارا و کوکه، هافبک های تیم ملی اسپانیا، اعلام کردند که از صحبت در مورد شرایط جرارد پیکه در تیم ملی اسپانیا خسته شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکه که در رفراندوم اخیر استقلال کاتالونیا از اسپانیا شرکت کرد، در تمرین روز گذشته لا روخا با واکنش تند هواداران روبرو شد.

تیاگو که در تیم بارسا با پیکه هم بازی بود، تاکید کرد که این مدافع باتجربه مانند همیشه متعهدانه در تمرینات حضور پیدا کرده اما نگرانی حاشیه های دائمی در اطراف اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیاگو به خبرنگاران گفت:" او مثل همیشه است. هر بار من به تیم ملی دعوت شدم، او رفتار یکسانی داشت. تعهد و در عین حال لذت بردن از حضور تیم.

این رفتارها ما را ناراحت می کند زیرا ما برای فوتبال بازی کردن اینجا هستیم. من برای صحبت در مورد زندگی دیگران اینجا نیامده ام. کوکه هم همین طور.

ما نمی خواهیم صحبت کنیم. فقط می خواهیم بازی کنیم. راه حل این است. هر کسی نظرات خودش را دارد و ما اینجا هستیم تا در مورد تیم ملی صحبت کنیم، نه در مورد سیاست یا مسائل عمومی."

کوکه هم تایید کرد که صحبت در مورد موضوع پیکه خسته کننده شده اما مطمئن است که هواداران در دیدار مقابل آلبانی از تیم اسپانیا حمایت خواهند کرد.

در داخل تیم، شرایط مثل همیشه است. ما روی بازی با آلبانی تمرکز داریم."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۰۶۱/از_صحبت_در_مورد_پیکه_خسته_شده_ایم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: