Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@06:34:16 GMT

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی بردسکن

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۰۷۹/مراسم_تودیع_و_معارفه_سرپرست_اداره_تعاون_روستایی_بردسکن

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در این مراسم خانم  آزاده مختاری به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بردسکن معرفی و از خدمات نوید رضا اعتمادی رئیس قبلی این اداره تجلیل شد.

انتصاب زن به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی در تاریخ سازمان تعاون روستایی در خراسان رضوی برای اولین بار در بردسکن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حمید رضا قائمی سرپرست سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان بردسکن حضور داشتند.

خانم مختاری قبل از این مسئولیت در یکی از واحدهای مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بردسکن فعالیت داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۰۷۹/مراسم_تودیع_و_معارفه_سرپرست_اداره_تعاون_روستایی_بردسکن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: