Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@21:27:35 GMT

آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان نونهالان اسلام برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۰۹۶/آیین_آغاز_سال_تحصیلی_جدید_در_دبستان_نونهالان_اسلام_برگزار_شد

آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان نونهالان اسلام برگزار شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه؛ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید، صبح روز اول مهرماه در دبستان پسرانه نونهالان اسلام در منطقه 17 شهر تهران و با حضور دکتر علیرضا اکبری، رئیس هیات مدیره بانک سرمایه، برگزار شد.
 
در این مراسم دکتر اکبری در سخنانی کوتاه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از دانش آموزان عزیز خواست با تلاش و کوشش به وظیفه اصلی خود که همان درس خواندن است بپردازند و با کسب آموزش و مهارت های لازم به منظور ساختن آینده ای روشن برای ایران اسلامی و حفظ این امانت بزرگ که به لطف مجاهدت ایثارگران جنگ تحمیلی به دست نسل های بعدی رسیده است، از دل و جان بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
شایان ذکر است این مراسم با تقدیم هدایایی به دانش آموزان مدرسه پسرانه نونهالان اسلام توسط دکتر اکبری و سایر مسئولان مدرسه به پایان رسید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۰۹۶/آیین_آغاز_سال_تحصیلی_جدید_در_دبستان_نونهالان_اسلام_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: