Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@13:32:21 GMT

افزایش 20 درصدی تعداد تصادفات در 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۷۰۶/افزایش_۲۰_درصدی_تعداد_تصادفات_در_۲۴_ساعت_گذشته_در_کهگیلویه_و_بویراحمد

افزایش 20 درصدی تعداد تصادفات در 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راه استان از افزایش تعداد تصادفات در 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،به افزایش 20 درصدی تعداد تصادفات در 24 ساعت گذشته نبست به روزهای گذشته در استان اشاره داشت و افزود: خوشبختانه تصادفی که منجر به کشته شدن فردی در استان شده باشد هنوز گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت افزایش تعداد تصادفات در 24 ساعت گذشته را بارش باران در استان اشاره و اظهار کرد: طبیعی است وقتی که نزولات آسمانی افزابیش می یابد تعداد تصادفات بیشتر شده اما می طلبد که همه شهروندان نسبت به رعایت تمهیدات لازم را نیاندیشد قطعا یک سری آسیب هایی خواهند داشت.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: عدم رعایت فاصله طولی، سرعت غیر مجاز و توجه به قوانین رانندگی باعث شد که این تصادفات به وجود بیاید.

سرهنگ تباشیر تاکید کرد: الحمدالله تمامی جاده های اصلی و فرعی استان باز است و ترافیک به سهولت انجام می شود.

وی اضافه کرد: از همه رانندگان تقاضامندیم که با فاصله طولی مناسب و از سالم بودن خودروی خود مطمئن شده بعد نسبت به رانندگی اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۰۶/افزایش_۲۰_درصدی_تعداد_تصادفات_در_۲۴_ساعت_گذشته_در_کهگیلویه_و_بویراحمد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: