Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:43:00 GMT

رقابت های فوتبال ساحلی جهان/ وقتی بچه های محمود آباد یزد تاریخ ساز می شوند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۷۱۲/رقابت_های_فوتبال_ساحلی_جهان_وقتی_بچه_های_محمود_آبا�_شوند

رقابت های فوتبال ساحلی جهان/ وقتی بچه های محمود آباد یزد تاریخ ساز می شوند

به گزارش ایرنا شاید خوش بینانه ترین کارشناسان فوتبال هم به دست آمدن این نتیجه را پیش بینی نمی کردند و آن را بر روی کاغذ، دور از منطق و عرف رایج در فوتبال می دانستند.
تیمهایی که در این دوره از مسابقات حضور دارند بهترین های قاره اروپا و جهان هستند و از جمع شایستگان دنیا شاید فقط برزیل را کم داشتند.
تیم بی ادعا اما استخوان دار مقاومت گلساپوش یزد که طی سال های اخیر بعنوان یک قدرت مطلق فوتبال ساحلی در کشور خود را مطرح کرده حالا دیگر ایران و آسیا برایش کوچک است و پنجه در پنجه بهترین های دنیا انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جالب توجه آنکه اعضای تیم گلساپوش نه خارجی هستند، نه هموطنان ایرانی و نه حتی محله های مختلف یزد، اعضای این تیم را بچه های با استعداد یک محله یزد ( محمود اباد) تشکیل می دهند که شاید در نوع خود در جهان بی نظیر باشد.
حتی سر مربی و کادر فنی و سرمایه گذار این تیم هم یزدی و از اهالی محمود اباد هستند و این مایه افتخار یزد و یزدی هاست.
هرچقدر فوتبال یزد نتوانست خود را نشان دهد و متاسفانه روز بروز چون آفتاب لب بام در حال افول است اما تیم فوتبال ساحلی گلساپوش، تمام کم کاریهای فوتبال استان را جبران و خود را جهانی کرد.
جالب توجه آنکه تیم های فوتبال یزد بارها و بارها با نامهای مختلف در مسابقات حاضر شدند و مشکلات مالی و برخی اختلاف ها، کمر این تیم را شکست اما در تیم گلساپوش از هیچ یک از این معضلات خبری نیست.
تیمی یک دست و هماهنگ که با دل و جان و با اتحاد و وحدت مثال زدنی برای استان و کشورشان افتخار آفریدند و این می تواند الگویی برای دیگر تیم ها باشد.
امیدواریم تیم گلساپوش و بچه های بی ادعای محله محمود اباد در ادامه این راه همچنان افتخار افرین باشند.
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاههای جهان با حضور گلساپوش یزد و سه نماینده از اروپا از شب گذشته در زمین ساحلی محمود اباد یزد آغاز و سه روز ادامه دارد.
6197 تهیه و تنظیم: محمدحسین فلاح تفتی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۱۲/رقابت_های_فوتبال_ساحلی_جهان_وقتی_بچه_های_محمود_آبا�_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: