Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:28:31 GMT

تساوی تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۷۱۶/تساوی_تیم_های_ملی_فوتبال_ایران_و_ونزوئلا_در_نیمه_نخست

تساوی تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در نیمه نخست دیدار دوستانه خود با گل های داروین ماچیز و علی قلی زاده به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضوری موفق در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا 2019 آماده می کند، از ساعت 19 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه «حمد بن خلیفه» شهر دوحه پایتخت کشور قطر به مصاف تیم ونزوئلا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کارلوس کی روش» که پس از حواشی ماندن یا رفتن «مهدی تاج» از راس فدراسیون فوتبال شاگردانش را به دوحه رسانده بود، تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنان خود نسبت به بازی دوستانه 24 آبان ماه مقابل ترینیدادو توباگو و در مصاف با ونزوئلا ایجاد کرد.
دو تیم در دقایق ابتدایی بیشتر یکدیگر را محک زدند تا در اینکه در دقیقه 10 علی قلی زاده هافبک هجومی تیم ملی توپ را از جناح چپ حریف بر روی دروازه ونزوئلا ارسال کرد ولی توپ دریافتی را «سردار آزمون» در موقعیت تک به تک و 6 متری دروازه با واکنش خوب گلر از دست داد.
به رغم دوستانه بودن این دیدار، برخوردهای خشن بازیکنان هر دو تیم در جریان بازی کاملا مشهود بود تا برنامه های تاکتیکی سرمربیان به خوبی در زمین پیاده نشود.
«وحید امیری» که از جمله بازیکنان خشن این دیدار بود و در هر صحنه به «عبدالرحمن جاسم» داور قطری این دیدار اعتراض می کرد، سرانجام از داور کارت زرد گرفت.
«داروین ماچیز» هافبک باشگاه اودینیزه ایتالیا و تیم ملی ونزوئلا که از ابتدای این دیدار فرصت های شوت زنی خوبی به دروازه ایران داشت بالاخره در دقیقه 35 موفق به باز کردن دروازه امیر عابدزاده شد.
در این صحنه ماچیز از روی پاس دریافتی، یک تنه وارد محوطه 18 قدم تیم ملی فوتبال ایران شد و شوت سرضرب خود را از بین دو پای «رامین رضائیان» و زیر دستان «امیرعابدزاده» گلر ایران به تور دروازه چسباند.
در دقیقه 37 «علی قلی زاده» مهاجم تیم ملی از روی پاس «مهدی طارمی» می توانست دروازه نماینده فوتبال آمریکای لاتین را باز کند ولی واکنش خوب «یوکر فارینز» گلر این تیم مانع از این هدف شد.
در نهایت قلی زاده مزد زحمات خود را در دقیقه 42 گرفت و از روی پاس «سردار آزمون» و گذشتن از مدافع پیش رو با شوت محکم و دقیق خود از پشت محوطه 18 قدم، گل تساوی ایران را به ثمر رساند.
در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک نیمه نخست را به پایان رسانده و به رختکن رفتند.
پیش از آغاز این دیدار «میلان ماچلا» سرمربی تیم الاهلی به پیشواز «کارلوس کی روش» رفت.
همچنین «احسان حاج صفی» بازیکن تیم ملی که پس از انجام صدمین بازی ملی خود عضو باشگاه صدتایی ها شده بود، پیش از شروع بازی پیراهن تهیه شده برای وی را از اعضای تیم ملی دریافت کرد.
در ترکیب تیم ملی فوتبال این بازیکنان به میدان رفتند:
امیرعابدزاده، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، وحید امیری، علی قلی زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و سامان قدوس.
البته پیش از این سیدمجید حسینی در ترکیب اولیه تیم ملی قرار داشت که به دلیل گرفتگی عضله در زمان تمرین پیش از بازی و با صلاحدید سرمربی برای جلوگیری از مصدومیت، محمدحسین کنعانی زادگان جایگزین او شد.
ترکیب تیم ونزوئلا نیز به این شرح است:
یوکرفارینز، رونالدهرناندز، ویکل آنگل، جان چانکلور، برناندو آنور، یانگل هره را، جان موریلو، توماس رینکون، داروین ماچیز، سرجیو کوردوا و ژوزف مارتیز.
ورزشی**9029**9129

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۱۶/تساوی_تیم_های_ملی_فوتبال_ایران_و_ونزوئلا_در_نیمه_نخست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: