Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:17:49 GMT

یادواره جانباز و ذاکر دلسوخته «سرهنگ بهنام حیدری» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۷۴۰/یادواره_جانباز_و_ذاکر_دلسوخته_سرهنگ_بهنام_حیدری_برگزار_می_شود

یادواره جانباز و ذاکر دلسوخته «سرهنگ بهنام حیدری» برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: یادواره جانباز و ذاکر دلسوخته اهل بیت(ع) سرهنگ پاسدار «حاج بهنام حیدری» در بوشهر برگزار می‌شود.

سید ناصر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یادواره جانباز و ذاکر دلسوخته اهل بیت(ع) سرهنگ پاسدار «حاج بهنام حیدری» چهارشنبه ۳۰ فرودین‌ماه به مدت دو شب در مسجد خاتم‌الانبیاء بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر بیان کرد: در این مراسم حاج نریمان پناهی از تهران و حاج سید مهدی فاطمی به مداحلی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: یادواره جانباز و ذاکر دلسوخته اهل بیت(ع) سرهنگ پاسدار «حاج بهنام حیدری» به همت هیئت مکتب الشهدا بوشهر برگزار می‌شود.

فاطمی از همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بوشهر، هیئت فاطمیون عالیشهر، هیئت عاشقان ولایت منتظران شهادت، هیئت منتظران حضرت مهدی(عج) در همکاری برای برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۴۰/یادواره_جانباز_و_ذاکر_دلسوخته_سرهنگ_بهنام_حیدری_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: