Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:17:59 GMT

شيعه و سني با هرعامل ضد وحدت مقابله کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۷۵۰/شیعه_و_سنی_با_هرعامل_ضد_وحدت_مقابله_کنند

شيعه و سني با هرعامل ضد وحدت مقابله کنند

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مبارزه و مقابله با هرعامل ضد وحدت را يک تکليف شرعي بر گردن مسلمانان شيعه و سني دانست.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي عصر سه شنبه در همايش اهل بيت (ع) محور وحدت اسلامي در سالن شرکت گاز بندرعباس، افزود: يکي از خيانت ها و روش هاي انحرافي آل سعود از بين بردن احاديث و کتاب هاي محدثان و علماي اهل سنت است که در دفاع از حريم اهل بيت(ع) پيامبراکرم(ص)نوشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به نقش علماي اهل سنت در دفاع از اهل بيت (ع) بيان داشت: در طول تاريخ بزرگاني از اهل سنت در دفاع از اهل بيت (ع) شهيد شده اند، درحالي که امروز اين حرکت سياسي در کشور عربستان کمرنگ است.
امام جمعه بندرعباس تفرقه را تبلور ديکتاتوري ال سعود برشمرد و ادامه داد: علماي بزرگي مانند ابوحنيفه رهبر حنفي ها به دليل حمايت و دفاع از اهل بيت (ع) کتک خورد يا امام شافعي در فضايل اهل بيت اشعار زيبايي دارد.
آيت الله نعيم آبادي اتجاد شيعه و سني را دوبال رشد جهان اسلام دانست و تاکيد کرد: در موضوع فقه و مذاهب قضاوت هاي نادرست را کنار بگذاريم، زيرا سرچشمه تمام فقه ها در اسلام به چشمه زلال پيامبراکرم (ص) مي رسد.
وي ابراز داشت: جمهوري اسلامي ايران دشمناني دارد که امروز اقتصاد و معيشت مردم را نشانه رفته اند.
وي ياد آور شد: علما و صاحبنظران شيعه و سني درهر جايگاهي نبايد اجازه بدهند اين موضوع به تفرقه و اختلاف تبديل شود.
9887 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۵۰/شیعه_و_سنی_با_هرعامل_ضد_وحدت_مقابله_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: