Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:21:23 GMT

انتقاد معاون استاندار از بانک‌های خصوصی قزوین در عدم پرداخت تسهیلات

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۷۶۵/انتقاد_معاون_استاندار_از_بانک_های_خصوصی_قزوین_در_عدم_پرداخت_تسهیلات

انتقاد معاون استاندار از بانک‌های خصوصی قزوین در عدم پرداخت تسهیلات

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ۱۵ بانک خصوصی استان ۴۲ هزار میلیارد ریال منابع در اختیار داشته و نسبت مصارف آنها به منابع ۳۴ درصد است ولی ۶۵ درصد منابع خود را به تهران ارسال می‌کنند. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 40 هزار میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط بانک های عامل در این استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 35 درصد تسهیلات در بخش خدمات، 36 درصد در بخش صنعت و معدن، 12 درصد در بخش کشاورزی، هفت درصد در بخش مسکن، یک درصد در صادرات، چهار درصد در قرض الحسنه و پنج درصد در بخش های دیگر پرداخت شده است.

حبیبی تصریح کرد: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی استان در بخش صنعت و معدن و خدمات صورت گرفته و بخش‌های دیگر مانند کشاورزی، مسکن و صادرات در رتبه های بعدی دریافت تسهیلات قرار دارند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در بخش رونق تولید و فعالیت بهین یاب نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و سال گذشته هزار و 131 مورد پرداخت به مبلغ 10 هزار میلیارد ریال صورت گرفت.

وی گفت: استان قزوین در اعطای تسهیلات بهین یاب از حیث مبلغ رتبه سوم و از حیث تعداد، رتبه چهار کشور را دارد.

حبیبی با انتقاد از بانک های خصوصی استان، گفت: 15 بانک خصوصی استان 42 هزار میلیارد ریال منابع در اختیار داشته و نسبت مصارف آنها به منابع 34 درصد است ولی 65 درصد منابع خود را به تهران ارسال می‌کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: بارها این موضوع از طریق استاندار قزوین به تهران و بانک مرکزی اعلام شده است که بانک های خصوصی باید نقش خود را در توسعه استان تعریف کنند و مشارکت جدی تری در طرح‌های اقتصادی و مالی استان داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۶۵/انتقاد_معاون_استاندار_از_بانک_های_خصوصی_قزوین_در_عدم_پرداخت_تسهیلات را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: