Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:32:10 GMT

آیت‌الله صابری همدانی دار‌‌فانی درگذشت‌

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۱۶۰/آیت_الله_صابری_همدانی_دار_فانی_درگذشت

آیت‌الله صابری همدانی دار‌‌فانی درگذشت‌

آیت‌الله صابری همدانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار‌فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله احمد صابری همدانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های دوم و سوم مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در سن 94 سالگی براثر بیماری ریوی در قم دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم وارسته فردا در قم برگزار می‌شود.

آیت‌الله صابری همدانی در سال‌های‌ تحصیل‌ در محضر استادان‌ بسیاری‌ چون‌ حاج‌ سید مصطفی‌ هاشمی‌، حاج‌ میرزا محمدعلی‌ دامغانی‌، حاج‌ شیخ‌ محمدحسین‌ بهاری‌، حاج‌ میرزا ابوالقاسم‌ ربانی‌ شاهنجرانی‌، حاج‌ میرزا اسدالله‌ حجت‌ و حاج‌ شیخ‌ علی‌ انصاری‌ حضور و دروس‌ مقدماتی‌ و سطح‌ خود را به‌ پایان‌ برده‌ بود.

وی مدتی‌ در مشهد به‌ درس‌ مرحوم‌ حاج‌ شیخ‌ هاشم‌ قزوینی‌ رفت‌ و سپس‌ در قم‌ در درس‌ آیت‌الله‌ سلطانی‌ طباطبایی‌(ره‌)، آیت‌الله‌العظمی‌ بروجردی‌(ره‌)، امام‌ خمینی‌(ره‌)، آیت‌الله‌ العظمی‌ گلپایگانی‌(ره‌) و آیت‌الله‌العظمی‌ محقق‌ داماد(ره‌) حاضر شد و از آن‌ بهره‌های‌ بسیار برد وی‌ همچنین‌ مدت‌ قابل‌توجهی‌ از محضر حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی‌ حاج‌ سید احمد خوانساری‌ کسب‌ فیض‌ نمود.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۱۶۰/آیت_الله_صابری_همدانی_دار_فانی_درگذشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: