Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-20@08:28:28 GMT

پرداخت یکماه از حقوق معوق کارگران گروه ملی فولاد در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۱۹۵/پرداخت_یکماه_از_حقوق_معوق_کارگران_گروه_ملی_فولاد_در_هفته_آینده

پرداخت یکماه از حقوق معوق کارگران گروه ملی فولاد در هفته آینده

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، کریم یاوری با اشاره به تعیین تکلیف مطالبات معوق کارگران گروه ملی فولاد در سلسله جلسات امروز با کارگران و مسئولان این کارخانه گفت: امروز طی جلسه ای در محل استانداری خوزستان و با هماهنگی مسئولان استانی تصمیمات مقتضی برای پرداخت یکماه از دوماه حقوق معوقه ۳ هزار کارگر گروه صنعتی ملی فولاد را گرفتند و ضمنا با توجه به پیگیری های به عمل آمده توسط مسئولان استانی و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجوز فروش محصولات تولیدی کارخانه گروه ملی فولا در خارج از بورس و به صورت آزاد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: طی جلسه صبح روز سه شنبه در محل کارخانه گروه ملی فولاد، هیأت اعزامی با کارگران در محل کارخانه دیدار و پس از بازدید از خطوط تولیدی کارگاه در محل دفتر مدیرعامل حاضر و کارفرما مکلف شد حداکثر تا هفته آینده از محل فروش محصولات تولید شده یکماه حقوق معوقه کارگران را پرداخت و نسبت به تامین مواد اولیه از جمله شمش برای تولید محصول اقدام کند. همچنین مقرر شد تا پایان آذرماه کل مطالبات کارگران این کارخانه پرداخت شود.

این مقام مسئول در وزارت کار ادامه داد: سپس هیأت اعزامی به همراه فرماندار و سایر مسئولان در تجمع اعتراضی و مسالمت آمیز کارگران در مقابل درب استانداری حضور یافتند.

کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری به نمایندگی از وزیر کار در تجمع کارگران اعلام کرد حسب دستور وزیر ما مکلف هستیم تا نسبت به صیانت از نیروی کار و دفاع از حقوق حقه و قانونی کارگران و مطالبات قانونی آنها پیگیری و اقدام لازم به عمل بیاد.

مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار افزود: کارگران نیز در این جمع خواسته ها و بیانات خود را اعلام و انتظار دارند که کارفرما تمام حقوق معوقه آنها را پرداخت و نسبت به مشکلاتی که بانک ملی برای بنگاه اقتصادی و از جمله کارگران به جود آورده به سرعت رسیدگی و اقدام نماید. در این جلسه مدیران استانی و محلی حضور داشته و هر یک موظف شدند در حیطه اختیارات خود نسبت به رفع مشکل کارگران اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۱۹۵/پرداخت_یکماه_از_حقوق_معوق_کارگران_گروه_ملی_فولاد_در_هفته_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: