Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:48:23 GMT

تولد نوزادان در استان بوشهر ۱۰ درصد کاهش یافت/ پسرها بیشتر بودند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۱۹۶/تولد_نوزادان_در_استان_بوشهر_۱۰_درصد_کاهش_یافت_پسرها_بیشتر_بودند

تولد نوزادان در استان بوشهر ۱۰ درصد کاهش یافت/ پسرها بیشتر بودند

کیامرث صالحی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در فصل بهار امسال چهار هزار و ۶۵۱ تولد در استان بوشهر ثبت شده است که بیانگر کاهش ۱۰.۳ درصدی تولد نوزادان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی با اشاره به تولد روزانه ۵۰ نوزاد در استان بوشهر طی فصل بهار امسال، اضافه کرد: از این تولدها دو هزار و ۴۱۳ نوزاد پسر و دو هزار و ۲۳۸ نوزاد دختر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با بیان اینکه به ازای هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۰۸ نوزاد پسر متولد شده‌اند، تصریح کرد: بیشترین نوزادان مربوط به مادران ۲۵ تا ۲۹ سال و ۳۰ تا ۳۴ سال بوده است.

وی با بیان اینکه در فروردین و اردیبهشت ماه امسال تعداد فوتی‌های استان بوشهر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۲.۰۵ کاهش داشته است، به طور متوسط روزانه ۱۰ واقعه فوت در استان بوشهر ثبت می‌شود که بیانگر دو مورد فوت در هر ۱۰ ساعت است.

صالحی‌نیا با اشاره به اینکه بیشترین وفات‌ها در مناطق شهری و مربوط به مردان بوده است، اضافه کرد:‌ بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها و تومورها و حوادث غیرعمد همواره سه دلیل عمده فوت در دو ماهه این استان بوده است.

مدیرکل ثبت احوال بوشهر خاطرنشان کرد: بیشترین فوت های ثبت شده مربوط به گروه سنی ۷۵ سال و بیشتر است.

کد خبر 4346479

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۱۹۶/تولد_نوزادان_در_استان_بوشهر_۱۰_درصد_کاهش_یافت_پسرها_بیشتر_بودند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: