Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:44:29 GMT

فردا در افغانستان عزای عمومی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۲۰۳/فردا_در_افغانستان_عزای_عمومی_اعلام_شد

فردا در افغانستان عزای عمومی اعلام شد

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در پی حمله تروریستی شام امروز در مراسم تجلیل از میلاد پیامبر بزرگ اسلام (ص) در کابل فردا را عزای عمومی اعلام کرد.

هارون چخانسوری، سخنگوی رئیس جمهور افغانستان گفت: فردا بیرق افغانستان در سراسر کشور و در نمایندگی‌های سیاسی آن به حالت نیمه افراشته در آورده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که عصر امروز یک مهاجم انتحاری خود را در هتل اورانوس، جایی که علمای دینی برای گرامیداشت از میلاد پیامبر اسلام (ص) جمع شده بودند منفجر کرد. در این رویداد تاکنون بنا به گفته وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان 43 نفر شهید و بیش از 80 نفر دیگر زخمی شده است.

رئیس جمهور افغانستان با صدور بیانیه ای ضمن اینکه هدف قراردادن تجمع علمای دین را جنایت در برابر اسلام و بشریت دانست تاکید کرد که پیامبر بزرگ اسلام همواره مسلمانان را به اخوت و برادری دعوت می کرد و از خونریزی و عداوت باز می‌داشت، اما تروریست های وحشی با انجام این گونه اعمال جنایت‌کارانه یکبار دیگر خلاف دستورات آن حضرت (ص) عمل کردند و خون مسلمانان بی گناه را ریختند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله تروریستی کابل را به عهده نگرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۲۰۳/فردا_در_افغانستان_عزای_عمومی_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: