Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@04:55:11 GMT

روان شناس برجسته کشور مسافر پرواز تهران-یاسوج بود / توصیه های دکتر کردی قبل از حادثه را ببینید + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۲۴۳/روان_شناس_برجسته_کشور_مسافر_پرواز_تهران_یاسوج_بود_توصیه_های_دکتر_کردی_قبل_از_حادثه_را_ببینید_فیلم_و_عکس

روان شناس برجسته کشور مسافر پرواز تهران-یاسوج بود / توصیه های دکتر کردی قبل از حادثه را ببینید + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مرتضی کوهی معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه مرحوم دکتر کردی از جانباختگان حادثه هوایی تهران - یاسوج یک جهادگر واقعی بود با رکنا به گفتگو نشست.

حجم ویدیو: 11.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47

به گزارش گروه زندگی رکنا، مرتضی کوهی همکار و دوست 18 ساله مرحوم دکتر عبدالرضا کردی از جانباختگان حادثه Incident هواپیمایی تهران – یاسوج در گفتگو با خبرنگار حوادث Accidents رکنا گفت: دکتر کردی رئیس مرکز جهانی مطالعات خانواده در مالزی بود و سال گذشته به عنوان روان شناس برجسته ایران معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: دکتر کردی در حوزه خانواده و مسایل خلاقیت تلاش های فراوانی داشتند و در نقاط دور افتاده و ضعیف که حتی مسئولین هم نمی رفتند به روستاها سر می زد و برای مردم از سبک زندگی و حفظ ساختار خانواده سخن می گفت.

کوهی با اشاره به اینکه مرحوم دکتر کردی شب ها تا دیروقت به صورت تلفنی به مردم مشاوره خانواده می داد تا بتواند خانواده ها را از طلاق و جدایی نجات دهد افزود: صبح ها 5 بیدار می شد و به فعالیت هایش ادامه می داد و همیشه دل نگران افراد و خانواده هایی بود که در معرض اختلالاتی چون افسردگی هستند و هیچ امکاناتی برای درمان ندارند از این رو وظیفه خود می دانست به آنها کمک کند.

وی در خصوص روز حادثه گفت: آن روز دکتر کردی برای سخنرانی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دعوت شده بود تا در سمینار خانواده درباره سبک زندگی سخنرانی کند که متاسفانه در حادثه سقوط Fall هواپیمای تهران – یاسوج جان خود را از دست داد.متانت و مناعت طبع آن مرحوم هیچ گاه از خاطرم فراموش نمی شود زیرا در زندگی شخصی اش هیچ چیز از مال دنیا نداشت حتی یک ماشین. دکتر کردی یک جهادگر واقعی بود که برای حفظ خانواده های ایرانی تلاش می کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۲۴۳/روان_شناس_برجسته_کشور_مسافر_پرواز_تهران_یاسوج_بود_توصیه_های_دکتر_کردی_قبل_از_حادثه_را_ببینید_فیلم_و_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: